Neutral banner william sept

Klubbrummet

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även boka tid i detsamma för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Veckodag Datum Tid
Herrar A Söndag 31 jan 08:30
Herrar A Torsdag 4 feb 17:00
Herrar A Tisdag 9 feb 17:00
Herrar A Lördag 13 feb 08:30
Herrar A Söndag 21 feb 08:30
Herrar A Lördag 27 feb 08:30
Herrar A Måndag 1 mars 17:00
Herrar A Torsdag 4 mars 17:00

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall absolut inte finnas i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex Hallands Handbollförbund, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Md csr vsu hk varberg myclub
Md socialamedier
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub