Hkv banner hemsida mar24

Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall ABSOLUT INTE finnas i A-hallen eller i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gäller Veckodag Datum Tid
UK möte Tisdag 17 juni 18:20-20:00
Möte Yvonne Fredag 27 juni 10:00-11:30
F2009/10/11 Onsdag 2 juli 18:00-19:00
Tidsläggning matcher Tisdag 8 juli 09:30-11:30
Styrelsemöte Tisdag 8 juli 11:30-14:00
Elitkommittén Tisdag 8 juli 16:00-17:30
Herrar A Måndag 21 juli 18:00-19:30
Herrar A Torsdag 7 aug 18:00-19:30
Styrelsemöte Tisdag 12 aug 11:30-14:00
Herrar A Måndag 18 aug 18:00-19:30
Herrar A Torsdag 21 aug 18:00-19:30
Herrar A Fredag 22 aug 18:00-19:30
Herrar A Måndag 25 aug 18:00-19:30
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub