Neutrabanner

Klubbrummet

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även boka tid i detsamma för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Veckodag Datum Tid
Event Måndag 11 okt 17:00
Herrar A Tisdag 12 okt 18:00
Herrar A Torsdag 14 okt 17:00
US gruppen Tisdag 19 okt 18:30-20:30
Herrar A Torsdag 21 okt 17:00
Event Måndag 25 okt 17:00
Herrar A Torsdag 28 okt 17:00
Personalträff Måndag 1 nov 18:00
Herrar A Fredag 5 nov 17:00
Event Måndag 8 nov 17:00
US gruppen Tisdag 9 nov 18:30-21:00
Herrar A Måndag 15 nov 17:00
Herrar A Torsdag 18 nov 17:00
Herrar A Fredag 26 nov 17:00-18:00
Herrar A Torsdag 2 dec 17:00-18:00
Herrar A Måndag 6 dec 17:00-18:00
US Tisdag 7 dec 18:30-20:30
Herrar A Fredag 17 dec 17:00-18:00

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall absolut inte finnas i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Md socialamedier
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub