Hkv banner hemsida mar24

Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall ABSOLUT INTE finnas i A-hallen eller i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gäller Veckodag Datum Tid
Styrelsen Måndag 7 april 18:00-21:00
UK möte Tisdag 8 april 18:30-19:30
Bollplanks möte Onsdag 9 april 17:00-18:00
Elitmöte Fredag 11 april 14:00-15:30
Kanslimöte Tisdag 22 april 10:00-11:00
Pojkar 2011/12 Tisdag 22 april 19:15-20:15
Flickor 2010/11 Onsdag 23 april 18:30-19:30
Styrelsen Onsdag 23 april 19:30-21:30
Tränarutbildning 1 Söndag 27 april 09:00-13:00
Flickor 2010/11 Måndag 28 april 19:00-20:30
Kanslimöte Måndag 5 maj 10:00-11:00
Flickor 2012 Onsdag 14 maj 18:15-20:00
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub