Neutrabanner

Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall absolut inte finnas i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gäller Veckodag Datum Tid
Herrar A Torsdag 15 sep 17:00-18:00
Pojkar 2010 Söndag 18 sep 13:30
Herrar A Onsdag 21 sep 17:00-18:00
FU1 utb, funktionär Tisdag 27 sep 18:00-21:00
FU1 utb, funktionär Onsdag 28 sep 18:00-21:00
Herrar A Fredag 30 sep 18:00-21:00
Herrar A Måndag 3 okt 17:00-18:00
Flickor 2010/2011 Onsdag 5 okt 16:30-18:30
Utbildning Onsdag 5 okt 18.30-21.00
Herrar A Torsdag 6 okt 17:00-18:00
Eventgruppen Torsdag 6 okt 18:00-19:00
P/F 2014 Onsdag 12 okt 17.00-19.00
Herrar A Måndag 17 okt 17:00-18:00
Domarutb Tisdag 18 okt 18:00-21:00
Domarutb Onsdag 19 okt 18:00-21:00
Herrar A Torsdag 20 okt 17:00-18:00
Md socialamedier
Md klubbshop webresurser ts
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub