Hkv banner hemsida mar24

Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall ABSOLUT INTE finnas i A-hallen eller i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gäller Veckodag Datum Tid
Flickor 2009/10/11 Måndag 24 mars 17:00-18:00
Kanslimöte Tisdag 25 mars 10:00-11:00
Styrelsen Onsdag 26 mars 11:30-13:30
Styrelsen Torsdag 27 mars 09:00-11:00
Herrar A Torsdag 27 mars 18:00-19:30
Lagmöte pojksidan Måndag 31 mars 17:00-18:30
Möte Kent/Sanna/Yvonne Tisdag 1 april 10:00-11:30
Eventmöte Tisdag 1 april 17:00-18:00
Herrar A Tisdag 1 april 18:00-19:30
Flickor 2013 Onsdag 2 april 18:00-20:00
Herrar A Söndag 6 april 10:30-12:00
Styrelsen Måndag 7 april 18:00-21:00
UK möte Tisdag 8 april 18:30-19:30
Bollplanks möte Onsdag 9 april 17:00-18:00
prel Herrar A Torsdag 10 april 18:00-19:30
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub