Klubbrummet

Trivselregler för vårt gemensamma klubbrum!

Ni skall givetvis ALLTID göra en bokning i klubbrummet för att undvika krockar, sänd önskemål om bokning via mail till kansli@hkvarberg.se.

Detta gäller samtliga våra lag – utan undantag!

Till sist;

Klubbrummet är till för alla medlemmar/lag att boka in och använda sig av, det är så att säga en tillgång.

Däremot ingår det inte att "någon annan";

  • Städar
  • Tömmer sopor
  • Diskar m.m. det ansvaret ligger enbart på de som bokar in sig.

Nyckel till containern vid E-hallen där soporna skall slängas finns på väggen i kansliets kapprum.

Att det skall finnas 12 röda stolar på plats är en självklarhet, dessa skall absolut inte finnas i något av förråden i entrén.

Vid extern bokning av t ex annat förbund eller förening, skall även den ske via kansliet, denna bokning innebär även en viss avgift utöver samma skyldigheter vad gäller städningen.

Stort tack för att ni respekterar våra gemensamma trivselregler!

Bokning av klubbrummet

Här kan ledare och aktiva se när klubbrummet är uppbokat, ni skall givetvis även

boka in er tid för att undvika krockar. Sänd önskemål om bokning via mail till: kansli@hkvarberg.se

Bokningen gäller Veckodag Datum Tid
Kanslimöte Tisdag 2 maj 10:00
P2008 Tisdag 2 maj 18:45-19:45
Kanslimöte Tisdag 9 maj 10:00
HKV 50 år Tisdag9 maj
11:30
Ledarutbildning beach Onsdag10 maj 17:30-18:30
Styrelsemöte Torsdag11 maj 11:30-13:00
My Club möte Torsdag11 maj 13:30
Beachmöte Torsdag11 maj 18:00-19:00
Ledarutbildning beach Torsdag 11 maj 19:30-20:30
Kanslimöte Tisdag 16 maj 10:00
Ledarutbildning beach Tisdag 16 maj 17:30-18:30
Ledarutbildning beach Onsdag 17 maj 18:00-19:00
Kanslimöte Tisdag 23 maj 10:00
Kanslimöte Tisdag 30 maj 10:00
Kioskmöte Måndag 12 juni 17:00
Nyheter via RSS
Levererat av MyClub