Protokollen för Ungdomskommittén ligger här nedan
Nästa ordinarie möte
Om ni vill komma i kontakt med någon av oss, maila i första hand till kansli@hkvarberg.se
Ungdomskommittén består av följande personer under säsongen 2023/2024
Felix Vastersson - felix.hammarberg@hotmail.com
Helene Bay Jensen - helene@hkvarberg.se
Jessica Andersson - ander.jessica@gmail.com
Daniel Lindroos - lindroos_daniel@hotmail.com
Daniel Brixler - brixlerdaniel@gmail.com
Vi kommer göra en nystart med de lärgrupper (projektgrupper) inför arrangemang och arbetsområden som föreningen kommer jobba med kommande säsonger. Följande grupper specificeras nedan och det behövs personer i varje grupp. Är du intresserad eller vill tipsa om någon person som är lämplig. Kontakta Lisa@hkvarberg.se (lisa.fallhagen87@gmail.com) eller kansli@hkvarberg.se.
Beach arrangemanget
Planera och genomföra arrangemanget den 6/6. vi träffas en gång i månaden med jämnare mellanrum ju närmare arrangemanget vi kommer. Alla erfarenheter och kunskaper är välkomna. 5-7 personer behövs.
Föreningsläger
Planera och genomföra ett föreningsläger. Gruppen kommer styra över upplägget, hur ofta ni ska ses och i vilken omfattning ni vill genomföra lägret. 3-5 personer behövs gruppen.
Domare & funktionär
Arbeta med mentorskap för ungdomsdomare, stödja i tillsättningen av domare och funktionärer, stödja vid utbildning och arbeta fram ett hållbart arbete med domarna i föreningen. Göra ett lite större arbete i början av säsongen, sedan återkoppling varje månad. 3 personer.
Utbildning
Ha uppföljning och plan för ledare & spelare i föreningen vad det gäller ledar- och spelarutbildning. Sätta ramarna för hur föreningen ska arbeta med utbildning. Träffas ungefär 1 gång i månaden. 3-4 personer.
Rekrytering
Planera och genomföra skolbesök plus andra kreativa sätt att rekrytera medlemmar. Exempelvis lovaktiviteter. Träffas främst i början på säsongen för att planera årets aktiviteter, sedan i anslutning till loven och skolbesök. 3-4 personer.
Klirre klasshandboll 2024
Arbeta med arrangemanget inför 2024. Planera, genomföra och utvärdera. Intensivt arbete några månader inför arrangemanget. 5-7 personer.
Vi behöver hjälp för att detta ska bli bra!!